Jak na toDoporučení pro zlepšení /  JAK BEZPEČNĚ KONZUMOVAT GELY A KONCENTRÁTY BĚHEM SPORTU
JAK BEZPEČNĚ KONZUMOVAT GELY A KONCENTRÁTY BĚHEM SPORTU PDF Tisk Email

JAK BEZPEČNĚ KONZUMOVAT
GELY A KONCENTRÁTY BĚHEM SPORTU

Energetické gely stejně jako energetické koncentráty doporučujeme v našich výživových strategiích a plánech používat během výkonu. To není nic nového ani převratného. Jak to však dělat například během jízdy na kole, abyste přijali potřebnou dávku energie co možná nejbezpečněji? Jsou možné dva způsoby, s nimiž vás nyní blíže seznámíme:

1. konzumace koncentrátu nebo gelu vmícháním do nápoje

Zřejmě nejoptimálnější a díky tomu i často používané je vmíchání koncentrátu nebo gelu do lahve s vodou. Toto řešení je snadno realizovatelné především na kole, kdy s sebou můžete vést dvě lahve – v jedné máte iontový nápoj Enervit G sport, který pijete každých 10-15 minut, v druhé pak ve vodě rozpuštěný koncentrát nebo gel, které konzumujete méně často než ionťák (po 30-45 minutách).

Toto doporučení však lze aplikovat i při běhu, a to buď ve spolupráci s vlastními lidmi v rámci pravidelných občerstvovaček, nebo tak, že si lahev s rozpuštěným gelem nebo koncentrátem vezmete s sebou do bederního pásu a iontový nápoj pijete na občerstvovačkách připravených pořadateli.

Častý způsob konzumace koncentrátu Enervitene sport koncentrát nebo Enervitene sport competition během výkonu je jeho smícháním v lahvi s vodou (takto lze rozpustit jeden i více kusů).

 


Stejným způsobem lze v lahvi s vodou rozpustit i Enervitene sport gel (opět lze takto rozpustit jeden i více gelů).